نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5436
-
الف
+

فلم های مهمی که در سال 2020 اکران می شود

در این گزارش مروری خواهیم داشت بر مهم‌ ترین فلم هایی که در سال ۲۰۲۰ اکران خواهند شد.

با پایان یافتن سال 2019 میلادی و ورود به سال 2020 ، باید منتظر آثار جدید سینماگران مشهور هالیوود باشیم.

به گزارش آی فیلم 2، سال 2019 با ثبت چند ریکورد در فروش به پایان رسید و فلم های مشهور بسیاری ادامه موفق داشتند و در سوی دیگر فلم های مشهوری هم بودند که به مانند گذشته پرفروغ نبودند و شکست خوردند.

سال 2020 میلادی پیش رو است و فلم های جدید در ژانرهای مختلف اکران خواهند شد و باید دید که کدام فلم موفق خواهند بود، در این گزارش به فلم های مشهور 2020 پرداخته ایم که در ادامه می بینید:

زمانی برای مردن نیست

007

بیست و پنجمین قسمت از «جیمز باند» در راه است و پس از حاشیه های فراوان، از کناره‌گیری «دنی بویل» از کارگردانی و وقوع یک انفجار در حین ساخت، بالاخره این فلم به کارگردانی «کری فوکانا» آماده اکران است و احتمالا آخرین حضور «دنیل کریگ» در نقش «مامور ۰۰۷» را در کنار «رامی مالک» بازیگر برنده اسکار، شاهد هستیم.

سریع و خشن ۹

fast and furious

قسمت نهم از سری فلم های اکشن و هیجانی «سریع و خشن» با بازی «وین دیزل»، «مایکل رودریگوئز» و همچنین «چارلیز ترون» به کارگردانی «جاستین لین» در تاریخ ۲۰ می ۲۰۲۰ میلادی اکران می شود. 

تنت

tenet

جدیدترین اثر «کریستوفر نولان» یک فلم علمی-تخیلی و اکشن است که تصاویر منتشر شده، اثری متفاوت در این ژانر را نشان می دهد، در این فلم بازیگرانی چون «جان دیوید واشنگتن»، «مایکل کین»، «کنت برانا» و «رابرت پتینسون» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مولان

mulan

کمپنی «دیزنی» بعد از ساخت مجدد آثار کلاسیک خود «دامبو»، «بانو و ولگرد»، «علاء‌الدین» و «شیرشاه»، در سال جدید میلادی قرار است «مولان»، محصول سال ۱۹۹۸ را در قالب یک فلم جدید به کارگردانی «نیکی کارو» بازسازی کند.

داستان «مولان» درباره زن جوانی است که در پوشش یک مرد و به جای پدر بیمارش با ارتش امپراتوری چین مبارزه می‌کند. «لیو ییفئی»، «یوسون آن»، «جیسون اسکات لی»، «دانی ین» و «گونگ لی» از بازیگران این فلم هستند. 

یک مکان ساکت: قسمت دوم

A Quiet Place: Part II

این فلم در ژانر ترسناک به نویسندگی و کارگردانی «جان کرازینسکی» و بازیگرانی چون «امیلی بلانت» در کنار «میلیسنت سیموندز»، «نوآ جوپ» و «کیلین مورفی» در این فلم که دنباله‌ای بر قسمت اول محصول سال ۲۰۱۸ به‌شمار می‌رود،حضور خواهند داشت. 

«یک مکان ساکت: قسمت دوم» طبق اعلام کمپنی پارامونت پیکچرز از تاریخ ۲۰ مارچ ۲۰۲۰ در امریکا اکران خود را آغاز می‌کند. 

تل‌ماسه

dune movie

رمان مشهور «تل ماسه» به نویسندگی «فرانک هاربرت» که درباره جنگ برای کنترل یک سیاره است، در سال ۱۹۸۴ میلادی توسط «دیوید لینچ» اقتباس شد و اکنون «دنیس ویلنوو» کارگردانی نسخه جدید از این فلم را بر عهده دارد.

مرگ بر روی نیل

جدیدترین اثر سینمایی از ماجراهای «کارآگاه پوآرو» بر اساس رمان «مرگ بر روی نیل» نوشته «آگاتا کریستی» در سال 2020 آماده اکران می شود که در  واقع دنباله‌ای بر فلم «قتل در قطار سریع‌السیر به شرق» محسوب می‌شود.

«کنت برانا» دوباره در نقش «هرکول پوآرو» ظاهر خواهد شد و به گفته نویسنده داستان فلم زمانی رخ می‌دهد که «پوآرو» برای گذراندن تعطیلات به مصر رفته اما در آنجا ناگزیر به تحقیق درباره قتل یک زن جوان می‌شود. 

احضار: شیطان مرا وادار کرد

سومین سری از این فلم در ژانر وحشت به کارگردانی «مایکل چاوز»، دنباله‌ای بر فلم‌های پرطرفدار «احضار» (۲۰۱۳) و «احضار ۲» (۲۰۱۶) و در مجموع هشتمین فلم از عنوان سینمایی احضار است که طبق اعلام کمپنی برادران وارنر در تاریخ ۱۱ سپتمبر ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

گودزیلا در مقابل کونگ

godzilla vs kong

سی و ششمین فلم از سری فلم های «گودزیلا» و دوازدهمین فلم در سری «کونگ» با عنوان «گودزیلا در مقابل کونگ» به کارگردانی «آدام وینگارد» برای سال 2020 میلادی آماده خواهد شد. «الکساندر اسکارشگرد»، «میلی بابی براون»، «ایزا گونزالس» و «ربکا هال» از بازیگران این فلم اکشن و دلهره‌آور هستند. 

به پیش

onward

انیمیشن «به پیش» جدیدترین محصول استودیو «پیکسار» و کمپنی«دیزنی» است که «دان اسکانلون» کارگردان آن خواهد بود و طبق گفته پیکسار این انیمیشن قرار است از تاریخ ششم مارچ ۲۰۲۰ اکران شود.

«شکارچیان روح: افترلایف»

ghostbusters

آخرین فلم از سری فلم های شکارچی روح قرار است دنباله مستقیم بر «شکارچیان روح» سال 1984 میلادی باشد و نسخه 2016 را در نظر نمی گیرد.

«جیسون رایتمن» کارگردان این اثر خواهد بود و داستان آن درباره یک مادر و دو فرزند است که با رسیدن به شهری کوچک متوجه ارتباطشان با شکارچیان روح  و میراث مرموز به جامانده از پدرکلانشان می‌شوند.تاریخ اکران این فلم ۱۰ جولای ۲۰۲۰ اعلام شده است. 

ع ا / ح ح 

بیشتر بخوانید:

فلم های موفق و ناموفق 2019 را بشناسید + تصاویر

نظر شما
ارسال نظر